Als ondernemer weet je als geen ander hoe belangrijk het is dat klanten jouw bedrijf en merk herkennen. Want als je nog nooit van een bedrijf en zijn diensten of producten gehoord hebt, hoe kun je er dan (online) naar zoeken? Ook voor jou als ondernemer met en/of eigenaar van een eigen taxicentrale speelt merkherkenning een grote rol. Herkenning leidt namelijk ook tot aanbevelingen vanuit het netwerk. Vaak raadt men datgene aan wat hen het eerste te binnen schiet. En heel eerlijk: het is natuurlijk de bedoeling dat jouw bedrijfsnaam blijft hangen, zodat deze klant jou belt om van A tot Z te komen! Wij leggen je uit hoe promotieartikelen kunnen bijdragen aan jouw merkherkenning.
Bedrukte gadgets voor in de auto
Er zijn een aantal verschillende aspecten om over na te denken als we spreken over het promoten en creëren van merkherkenning voor jouw taxibedrijf. De sleutel om mee te starten, is creatief zijn en iets doen om op te vallen tussen de rest van de concurrentie. Dit kun je doen in exterieur, bijvoorbeeld bestickeren van auto’s en het uitdelen van visitekaartjes. Je kunt ook zorgen dat jouw logo in het interieur van een taxi zichtbaar is. Bijvoorbeeld met bedrukte telefoonhouders, USB-laders en geurdiffusers. Kijk eens naar de mogelijkheden binnen de bedrukte auto gadgets.
IJskrrrrrrabbers
Naast jouw logo zichtbaar maken aan de binnenzijde van de bedrijfswagens, kun je er ook voor kiezen om een promotieartikel weg te geven. Onderzoek uitgevoerd door DIMA Market Research heeft namelijk bewezen dat promotionele producten merken sterker maken. 57% van de ontvangers geeft aan dat zij de naam van het bedrijf nog weet te herinneren. Dit is dan ook precies de reden waarom wij aanraden om bedrukte ijskrabber uit te delen. Een product dat past bij zowel jouw merk als doelgroep.
Bedrijfskleding met logo
Laten we niet vergeten dat jij samen met alle collega’s het visitekaartje van de taxicentrale bent. Het hebben van uniforme kleding draagt bij aan de professionele uitstraling en zorgt voor herkenning van de bedrijfsnaam. Je kunt kiezen voor een polo of cap met logo; De mogelijkheden zijn eindeloos.
Er zijn dus genoeg mogelijkheden om op te vallen in de Taxiwereld. Hoe onderscheid jij je?